Project omschrijving

Blended learning: het nieuwe normaal voor het voortgezet onderwijs

Green Writing schreef voor Docent Direct een Nederlandstalig whitepaper over blended learning in het voortgezet onderwijs.

Je hoort en ziet het steeds vaker: blended learning. Ook uit onderzoek blijkt dat deze manier van leren en doceren het nieuwe normaal wordt. Niet alleen in het onderwijs, maar ook in het bedrijfsleven wordt steeds vaker gebruik gemaakt van blended learning. Nieuwe technologische ontwikkelingen, innovaties en apps maken deze leervorm mogelijk. De beschikbare digitale middelen worden bovendien steeds gevarieerder.

Hoewel blended learning popular is, verschillen docenten onderling nog sterk in het gebruik ervan. Sommigen doen het wel. Anderen niet. Bovendien verschilt het per klas óf en hoe blended learning wordt gebruikt. En dat terwijl schooldirecties en -bestuurders streven naar uniformiteit en eenheid als het aankomt op digitale mogelijkheden in de les.

Deze whitepaper geeft jou als docent in het voortgezet onderwijs inzicht in blended learning:

  • Wat is blended learning?
  • Welke zes factoren geven invulling aan blended learning?
  • Wat zijn de vijf grote voordelen van blended learning?
  • Hoe maak je als docent de overstap naar blended teaching?

Is je interesse gewekt?

Neem dan contact op. We vernemen graag hoe we je kunnen helpen. Bijvoorbeeld met teksten, vertalingen, social mediabeheer en communitymanagement.

Dr. Alice K. Burridge

Projectmanager

info@greenwriting.nl

Schrijf me in voor inzichten en extra’s

Ontvang je graag artikelen, evenementen, programma’s, inzichten en inspiratie van Green Writing in je inbox? Schrijf je dan in.